/ Allmänt /

Det gick ju sådär med.....

Ptja på er=) Nu är jag då här igen och försöker blogga. Började jobba i måndags, måste säga att det är lite tråkigt att jobba när det inte finns så mkt att göra. Man kan lätt säga att jag har tur som har fått jobb i dem här tiderna, men jag har anmält mig till Arbetsförmedlingen nu, jag kan lika gärna få ett jobb i gbg om jag har otur. Nåja, under dem här dagarna har jag varit mkt med en av mina absolut bästa och finaste vänner som jag har, nämligen Malin:)<3
Tidigare i lördags när jag hade köpt mkt godis så satt hon och åt upp mina karameller:O!!!
 
Det är fan smisk för en sådan sak;D;) = b. Sen i i Måndags krossade jag henne i kubb och vann en glass, det är nog det mest lättförtjänta jag har fått mig :D ;D, det får bli en dyr Magnum då. I tisdags försov jag mig så jag vaknade runt halv 9, inte så bra då jag börjar 8 :D Men det löste sig bra.

Idag onsdag har jag inte haft ett skit att göra på jobbet......


nu ska jag göra annat=)

Dagens låt: Dead by April- Loosing you



//Johan-Något hungrig nu:)!