/ Allmänt /

Skrivtorka/kramp..kalla det vad fan du vill

Hejsan på er mina läsare! det var fan ett bra tag sen sist jag bloggade, har haft en helvetes skrivkramp och ingen lust att uppdatera här..........jag vet inte i vilken ände jag ska börja i faktiskt....igår så var jag då hos min kompis i boden och hälsade på, dem festade på rätt bra måtte jag säga. åkte hem idag och var hemma till 17 ungefär. Sen for jag ut med bilen vid  och kollade läget istan. var rätt dött så jag var med Malin från 20:30 till 01.21. Det var helt underbart jävla trevligt och roligt:) Mer behöver jag inte säga:D<33 Jo fan, jag hamnade i en poliskontroll då polisen upplevde mig som "onykter" xD Kan ju säga att malin skakade som ett höstlöv när polisen kom på min sida =D=);)

Nåja, ska sova nu, orkar inte sitta uppe mer.


God natt=)


//Johan- Comebacken är här?
#1 / / Mathilda=):

Mitt fel att du blev stoppad?! (A)