/ Allmänt /

Fredag 29/5

Hejsan! Hoppas att ni har haft en bra dag, för det har jag iaf:) Dagen började inte så bra då jag försov mig och vaknade 7:40 fast jag skulle vaknat 40min tidigare-.- blev att stressa fram idrottskläderna och sätta mig i bilen vid 7:50. Och ni som bor i större städer VET att det är rusningstrafik inne i centrum vid den tiden, men jag lyckades precis undvika det:D!!! Kommer till lektionen och lirar basket+brännboll, skojj som fan måtte jag säga :)! Fick sen veta betyget i den idrottskursen och det blev ett MVG:) Sen efter idrotten stressade jag mig vidare till nästa lektion som började 15min senare där vi satt och diskuterade skolpolitik ett tag för att sen avsluta med ett förhör och voilá- jag klarade det:)!

Sen blev det att käka lunch i skolan med Ante och Bubba, var nån form av pyttipanna med kebab(?), smakade rätt gött faktiskt:)! Kommer hem och sätter mig vid datorn och mailar lite grann och somnar och sover i 5timmar :O Fattar inte varför jag blev så jävla trött-.-!  Vaknar vid 17 av att det är helt tyst i huset då alla är borta....Kliver upp och gör lite saker i kåken för att sedan hamna här igen. Var in till centrum nu ikväll, var nån spelning där så det var ganska livat i stan:)

Nu sitter jag på msn och chattar med Aina och sms;ar med Malin :)

I morgon stadsmaran på 1 mil xD!!

//Johan
#1 / / Aina:

alltid lika trevligt att chatta med dig :) usch, en mil låter jobbigt, varför skringa de? :D ^^ lycka till :)