/ Allmänt /

Lördag 30maj och Söndag 31maj

Vi börjar med en update på lördagen:) Vaknade vid halv 11 av att mobilen pep till, hade fått sms av någon. Klev upp och kom på att vi har stadsmaran i dag, jippie snacka om att vara omotiverad -.- Nåja hoppade in i duschen för att piggna till, hinner precis kliva ur duschen när Sofias kille ringer och ber mig åka upp till STUK för att möta upp henne. Kommer till stuk vid 12:15, tar en stund att hitta henne men till sist så hittar jag henne. Träffar några som jag går paralell med i skolan, vi sitter och babblar till 12:40 så gick vi till loppet.
 
Startade vid 13 och kom i mål runt 1timme senare, hade dock slitit sönder någonting i foten vilket jag erfarade när man kom hem:S  Strax efter målgången träffade jag Linneá för första gången, vi har känt varann i 2år men vi träffades först nu:) Hon passade på att klaga på hur jobbigt loppet var, vilket jag håller med om, men väldigt trevligt att träffa dig Linneá:)  Precis efter så träffar jag Malin:) Pratade lite snabbt med henne =) Snart har vi kännt varann 1 år, kommer ihåg första gången vi träffades, det var helt fantastiskt:)!  Nåja kommer hem efter loppet och gör...ingenting:D Äter grillat med familjen och åker och fiskar med brorsan lite senare på kvällen, sen dra vi in till stan å kollar på alla feta bilar i stan, var dock ett helvete att ta sig ut ur stan =b Pratade även med min goda vän Mathilda som körde upp från Skellefteå till luleå.

På kvällen lade jag mig och kollade på Jarhead och sen somnade jag kl 3 i natt:)

I morse var det då dags för att jobba kl 10, som tur är så är det kanonväder i luleå nu:) Gick ut och gjorde jobbet med en fot som ser ut som en liten fotboll.....nåja det gick skapligt att sälja. Kommer hem och då ringer Anton och vill hitta på något, vi åker till stan å köper glass å dricka och rullar runt i staden. Senare idag blir det att hälsa på hos farmor, sen får vi se vad som sker. Nu är det Mat iaf:)


//Johan

Hittade din blogg via kamrat.com



tänkte bara säga hej, cool blogg