/ Allmänt /

Förbannade gubbj*vel!!! Du är patetisk!

Gud förbannat, nu är jag inte glad. Vad fan händer idag då? Jo igår kväll var jag och trände som jag skrev i bloggen, när jag kom hem var jag så slut så jag gick och lade mig ganska omgående och vad fan händer i morse då? Jo halv 8 på morgonen får min farsa ett jävla CP mongolid miffo utbrott för att jag inte hade packat upp kläderna ur hans jävla väska. Ah okej om dom hade legat där 1 vecka eller så, men nu hade det varit där i ett par timmar:S Jävla patetisk människa som ska börja skrika och leva rövaren över det. Jag skulle fan ha dampat på han åxå när han glömde att skicka bror min till skolan 2 ggr samma vecka, men nej det får man ju inte, farsan är ju "KUNG" över allt och alla. Jag säger det, patetiskt! Nu ska jag åter försöka gå och sova 2 timmar till, satan i helvete....



Lyssnar på: Har inte på någonting nu

//Johan-Skjut mig någon SNÄLLA???!?!??!