/ Allmänt /

jag är 1000kr rikare:O!

Ja godkväll, måste säga att jag är lite förvånad, jag skrev en recension på pricerunner om telefon jag äger, det resulterade i att jag fick 1000kr på presentkort:O! Jisses så glad jag blev av det=)! Så nu ska jag se vad jag ska plocka ut:D! Nåja efter mitt lilla "utbrott" tidigare i morse så klev jag upp runt 14 idag, tog en snabb frulle och hamnade i ytterligare en jävla konfrontation med gubben i huset. Nu är jag mest ond och less på läget. Nåja:) På en stund ska jag ut med Alexander och ragga runt i stan, vem vet, kanske får vi napp vi åxå ;) :D! Nu ska jag göra lite annat=) Vi hörs om ni törs:D!


För er som vill läsa min recension så finns den här ; http://www.pricerunner.se/pr/1-1254007/Mobiltelefoner/Nokia-3720-Classic-anv%C3%A4ndarrecensioner#userReview



Ciaaaao=)


Lyssnar på :Lady gaga- Poker face

//Johan- Lyckan är här, tänk vad en recension kan göra=)
#1 / / simone:

Det lönar sig att göra saker alltså :D