/ Allmänt /

Vem är jag då:)?

Tjolahoppsan på er=) Jag kom på att jag har glömt berätta lite grann om mig själv så jag tänkte ta och göra det nu:) Vem är jag då? Jo jag är en 19årig kille som kommer uppe från norrbottens län:) Är för närvarande arbetslös men söker jobb och har kanske hittat ett. Vidare lever jag med min familj som består av föräldrar och 2 syskon=) Jag tog studenten här i juni månad från 3 långa jobbiga år, men det vare värt:) På fritiden umgås jag med mina vänner och tränar även aktivt på gymmet=) Har ni mer frågor så ere bara att ställa dom.

Och vad är johansdag för något? Johansdag startade jag i maj månad efter att min kompis manade på att jag skulle starta en blogg och berätta om allt som händer i mitt vardagsliv och vad framtiden innebär:) Det har varit lite sisådär med att just blogga vissa dagar då man inte alltid vet vad man ska skriva om, men det kommer skall ni se:)! I övrigt är jag inte rädd att ge kritik för något som är väldigt fel, men jag är försiktig med att hänga ut människor med namn eller bloggnamn då man inte vill framstå som korkad ;)! Men det bästa jag vet är att skriva om hur min dag har varit och vad som har varit bra/dåligt, och hissen/dissen gillar jag skarpt:)

Låter det som någonting intressant? Lägg då till mig på bloglovin så får ni något roligt och spännande att läsa:)!

Ha det så bra allesammans!:)


//Johan-"gubben" börjar närma sig 20 bast;D
#1 / / nea:

sv: japp! :D

#2 / / Rebecka:

Hörru farbror, Du får ta å skruva tillbaka tiden lite, du kan ju inte bli 20 ;d

#3 / / Rebecka:

Det är ju typ snart pension ;)

#4 / / amanda:

ah men visst är bara bra :)

Ah men man blir trött då mörkert kommer på hösten, det är typ alltid så =/ tyvärr men man vänjer väl sig :)

#5 / / Anonym:

sv: haha kanske något jag borde testa ;)

bra att man fick veta lite om dig :D

#6 / / Linnea:

sv: haha kanske något jag borde testa ;)

bra att man fick veta lite om dig :D