/ Allmänt /

Svåra beslut fattas...

Smärtan, skriket, vrålet ekar i min skalle. Jag kämpade dag som natt emot en omänsklig demon som knäckte mig själv sönder och samman. Förtvivlan i livet var stor och massiv, jag visste inte vars i detta mörker stigen skulle bära.
Hur skulle mitt hjärta och själ orka med allt som hänt? Misstag hit och misstag dit, jag lärde mig aldrig att en del inte ville mig väl. Tillsist spärrade jag in mig själv i vad som skulle bli mitt egna fall. I sommras förstörde jag det finaste man kunde drömma om att ha i sitt liv.

Men efter ett tags repande av skadan och smärtan jag orsakade dig så kunde jag utläsa ett ljus i en annars så mörk situation. Efter ytterligare ett tag kunde jag utläsa detta på din blogg:

Vill du hålla om mig? Vill du säga att jag du finns där för mig? Vill du hålla mig i din famn och viska i mitt öra - Du är säker och jag kommer aldrig lämna dig? Vill du finnas där för mig så som jag kommer finnas där för dig?

Jag är så otroligt rädd att du ska ringa och säga samma sak som du gjorde den 12/7.. Jag blev så otroligt sviken, för jag trodde det betydde mer än vad det gjorde. Det  är typ det som händer nu, jag kommer inte klara av om du gör som du gjorde. Då kommer du inte vara min vän eller nå...

Jag kan ligga och tänka på dina ord som du sagt och fundera en hel natt, försöka analysera vad du menar.. Försöka komma åt vad du menade.

Jag tror på varenda ord du säger! Tro inget annat!

Men du betyder mer för en vän till mig! Jag kan vänta på dig, tills du är redo men tro inte att jag kommer vänta för evigt..

You can say I LOVE YOU, and I belive you!

Det som gick att utläsa var att min bästa vän började få känslor som jag en gång fruktade över allt annat pga det som hänt. Men jag var fast besluten att inte låta tidigare händelser förstöra mina känlsor för denne människa. Så kom dagen då jag sa att jag älskar dig, för mig är den dagen alltid värd att minnas. Nu har tiden gått fort och vi har snart 3 underbara månader tillsammans älskling <3<3

 

Isn't it obvious that I love you
Isn't it obvious that I need you
Isn't it obvious that I love you
Isn't it obvious now

Jag älskar dig Malin, du är min älskade ögonsten
och jag älskar verkligen dig över allt annat<3 <3 <3