/ Allmänt /

Semester klar:)

Hej hopp, var ju ett tag sen sist jag bloggade här, finner det svårt att blogga om något så det är därför jag har haft min torka som jag nu ska försöka få bort med hjälp av lite vatten på hjulet:)
Ah så vad händer i mitt liv numera då? Egentligen inte så mycket men en av sakerna som sker är att jag jobbar heltid under veckorna vilket gör det svårt att göra något under dagtid. Annars så lever jag tillsammans med min underbara flickvän i en liten 1a på 19,5kvd. Skall snart flytta till en lägenhet på 45.5 kvd :D

Åh vad det här är konstigt, jag är ju inte van vid att blogga på samma sätt som jag gjorde innan jag fick jobb. För att få jobb förändrar verkligen hela ditt liv. Bara en sådan sak som att aldrig behöva fundera på om man har råd med mat för dagen är en underbar känsla. Sen att den sociala biten utvecklas till det positiva är ett annat + :)!

Under ett par dagar har jag varit i GBG för första gången i mitt liv med min flickvän<3 Vi har hunnit igenom mååånga butiker och andra saker innan allt var över. En av de bästa sakerna var nog liseberg:D! Har åkt alla karuseller, och det var underbart!!! :D Det som var mindre roligt när jag kom till GBG var att jag var helt döv på båda öronen pga flyget, jisses hörde inte ett pisssssss :$ Och flickvännen uppskattade inte detta. Nåja.....

Vad är meningen med att vara snäll när man ändå får skit? Vad är meningen med att bli utskälld trots att jag ej gjort någonting? är inte jag, precis som du en människa? Behandlar jag dig på ett mindre bra sätt? Förtjänar jag att få vassa blickar och sura kommentarer? Ibland funderar jag på att gå in i en bubbla och sen aldrig komma ut igen.

Du ligger och tittar på mig precis som att jag vore ett mkonster, du ser på mig som att jag inte är någonting värt för dig, du skrattar åt mig, du ler åt mig, poker face?


Nu till en bra sak, fick en fin lönespec idag som helt klart är bättre än vanligt+ att jag fick 21 timmar i komp.
nu ska jag vila, jag har ont i huvudet och orkar inte vara vaken mer atm.


Cu

//Johan-Trött, glad, sliten, och ??