/ Allmänt /

Min dag?

Tja tja på er alla. Attans så fastnade man här igen, men så ere när man väntar på att alexander skall få igång survolvo nr2 (A) ;)! Nåja min dag började väl mindre bra med att jag hade huvudvärk när jag klev upp vid 6 i morse.....gudförebannat så ont det gjorde. Nåja masade mig upp ur sängen och gick och tog en dusch+3koppar kaffe sen minsann *rapar oskyldigt*. Efter det var det så dags att bege sig till jobbet. 30mins åkande och voilá, jag är framme:D Möts av glada och pigga kollegor som hälsar en välkommen. En mindre trevlig sak var kylskåpen på jobbet, hittade mjölk som var 3 månader gammal, hur det luktar kan ni själva räkna ut, jävla grisar man har omkring sig...-.- =O .
Efter det så har timmarna flutit på ganska fort, har haft sammanlagt 30samtal i dag som jag har haft hand om. Mkt teknisk support samt övriga ärenden som i sin tur tog sin lilla tid. Sista samtalet inkom 16.55 idag och jag slutar 17, fick snällt sitta till 17:20 med kunden och hjälpa han så larmet funkar igen, och voilá jag trollade igång ett fullt fungerade larm igen:)!
I söndags så var det alla hjärtans dag som ni alla vet, jag fick världens sötaste nalle av världens sötaste tjej :*
Den nallen pryder numera mitt skrivbord på jobbet så jag alltid har något fint att kolla på :)
I övrigt händer det inte mkt, sitter och funderar på en ganska allvarlig sak men jag vet inte riktigt hur jag ska ta hand om det problemet. Det är pest eller kolera jag väljer på, men wtf....
Nu mina vänner kommer alexander och jag ska ut med han :)
Malin<3
//Johan