/ Allmänt /

Söndag kväll.

Gääääääsp. Tårarna dom rinner vill jag lova, nej jag är inte ledsen, jag är sjukt trött iaf. Hur som haver, timmarna och dagarna dom bara rinner iväg. Liksom jag jobbar och försöker få tiden att räcka runt på alla håll och kanter vilket ibland kan vara svårt, men jag gör så gott jag kan iaf=D

Jag fick en fråga av en kompis som undrade vad exat jag gör på jobbet. Tja jag sitter 8-17 och hjälper kunder med anläggningarna vi har i vårat sortiment. Jag är viktigt del i något stort som just det företag jag jobbar för är.Det är Oerhört roligt att faktiskt inse att ingen dag är den andra lik, ena dagen har man 25st som vill byta batteri på deras komponenter, en annan dag så ska jag minsann få skäll i 20min för att företagets ledning har beslutat om någonting. OCh det skall erkännas, har man inte tålamod eller psyke så bör man inte jobba med sånt här. Jag lovar, efter att ha försökt hjälpa kunden i 40minuter med ett enkelt batteribyte så blir man lätt lite less, men efteråt är kunden nöjd, Det är det som är det viktiga med just mitt jobb, kundfokuseringen.
Ärligt talat så blir det vissa perioder när det inte ringer så mkt utan då får jag göra mer administrativt arbete som behövs göra, men när det väl ringer, då är man snabb på svara och hjälpa kunderna.
Finns det en framtid i detta jobb då? -Tja det tror jag att det gör, eftersom vi växer och växer så kommer behovet av oss att finnas där, det inte ÖC klarar, det tar vi hand om.
Nu skall jag ha en trevlig kväll=)!
Ps. Vill hylla ett par viktiga personer i min närvaro som har hjälpt oerhört mkt; MrXer, Sofie, Razzie, Emi, Mathilda, Lorena, alexander och många många fler. Vad gör man utan vänner som er?
Men du Älskling, jag hittar inte orden för dig :*)<3!
Daaags för tv=)
#1 / / Ruffe:

keep it up mannen =D