/ Allmänt /

Innebörden av att sträcka ut musklerna

Jag säger bara en sak; AJ AJ AJ AJ! Såhär går det när man tränar mycket men glömmer att stretcha och mjuka upp kroppen, jag fick världens värsta sendrag i höger bröstmuskel och det är något jag verkligen inte tkr om.
Det är en sak att få sendrag i foten, det går över rätt fort men i bröstet?! NEEEJ tack!
 
Snudd på att jag skrek som en galning men då väcker jag nog hela huset.....
Det värsta är att jag har varit idrottare på skapligt hög nivå förut och då vet jag hur viktigt det är att faktiskt mjuka upp kroppen så den inte blir stel. Baksidan av att träna är ju att man lätt blir stel och inte är lika mjuk som man bör, därav viktigt med strechning.
 
Tror jag sov på någon viktig lektion i skolan.......Eller så är jag bara obrydd.... ;)
 
Blörk.......
 
Nu skiter jag i det här.
 
Tack och hej