/ Allmänt /

Tillbaka igen

God kväll bloggen.
Så är man tillbaka på banan igen, febern som jag hade tidigare är nu borta och huvudvärken är helt borta den med.
Kroppen är nu tillbaka på sin vanliga bana, skönt som attan att kunna äta som vanligt och inte ha ont i magen .
Man kan nog säga att jag kastade in handduken där ett tag, men tur att jag kom upp på benen igen.
 
Jag är helt färdig för graven just nu, jag är tröttare än på länge, men det kan bero på att det är kvavt som attan just nu.
 
Suck, jag kom på att jag börjar tidigt i morgon, hatar möten på morgonen, vad ska dessa vara bra för egentligen?
Jaja, det är mitt jobb att vara där och ta del av informationen . Men spännande saker är på gång iaf, det gillar jag.
 
LK till helgen, det ska bli riktigt riktigt roligt :)
 
Fan måste ladda iPaden för första gången på 2,5 vecka nu.... :( Nåja, den används ju dagligen så jag ska inte klaga.
 
 
 
Nu säger jag god natt och önskar er alla en trevlig kväll.