/ Allmänt /

God morgon igen.

Hej!
Nu måste jag skynda mig lite, börjar jobba på ca 25minuter och jag har inte ätit frukost ännu :)
Smsade precis med en kollega som meddelar att hon redan är på plats för att starta upp allting, det tar ju en liten stund!
 
Idag så blir det att ta med paddan då det kan bli lite lugnare mellan varven!
 
Yay! Fick precis veta att jag skall få igen min laddadapter till min kära iPone:D Den försvann till andra sidan atlanten, hur det gick till vet jag inte men den är där iaf, någon hade visst dubbel uppsättning ;)! Så tack käraste Malin, jag har väntat ett tag på den :) ♥! Snällt att du skickade tillbaka den iaf :) Och btw, jag heter fortfarande Johan (:
 
Nu hör jag hur väckarklockan ringer, nuuuu bär det av!
 
Jag önskar er alla en fantastisk bra dag och jag hoppas ni alla har det gött! :)
 
 
En sån här saknar jag, efterlysningen visade att den fraktas ur landet och hamnat i USA! :)
 
 
 
 
 
//Johan-Lördagar är underbara!