/ Allmänt /

Nu är det dags att sova

Gäsp!
Gud så trött jag blev nu då, det tog bara ett par timmar extra men nu kom det iaf!
ÅH hur ska jag beskriva dagen som varit? TRÖTTSAM är nog det rätta men ack så enkla ordet.
Orsaken är att vi hade en fruktansvärt dålig lokal där det inte kom in frisk luft vilket då gjorde att vi var 3-4st som satt och halvsov under utbildningen, hoppas på bättre lokaler i morgon :)

På Söndag är det då dags att ta farväl av dig Nina
Du kommer vara borta ett par månader ifrån mig
Ifrån oss alla här hemma.
Men glöm inte, du är en helt fantastisk människa
Du gör mig glad genom att du bara finns där
Alla runt omkring dig blir glad
Du är en sådan människa
Lycka till nu med ditt äventyr Nina
Du kommer ha det så otroligt roligt :)
Kram på dig! <3
Vi ses ju snart igen! Då får du berätta om allt som hänt!



En mycket god vän till mig skall ut på ett äventyr på varmare breddgrader som en reseledare, jag önskar dig lycka till Nina och kör hårt i Bamsekostymen :-)!
Nu släcker jag nog ner....Eller lite NHL på tv skadar ju inte ;)

//Johan