/ Allmänt /

Att vända blad

God morgon bloggen.
Här sitter jag då mitt i natten och ska strax sova, jag har just läst klart min bok och vänt blad, nu är bladet tomt. Jag vill så gärna fylla upp bladet med något intressant och spännande men ibland så vet man bara inte vad man vill berätta om, eller för den delen skriva om.
 
Livet är ju mitt uppe i vad det nu är uppe i, eller vad fan är det uppe i egentligen? Jag vet inte. Dagarna går som i slow motion, timmarna går långsamt framåt och snart är det helg igen.
 
Jag kan lova er en sak, på söndag morgon/dag kommer jag INTE vara anträffbar någonstans, det är party på g med jobbet och tequilarace+shotrace är i sikte, rentav en utmaning, fy fan så jag kommer må. Nu skall det bli galenskaper igen , jag vet iaf hur det kommer sluta. Det kommer bli blött, låt mig bara slappna av och må gott för en kväll, det har jag kanske förtjänat? Men allt hetsande mellan bordsgrannarna kanske blir min "död"?! ;) Inte alltid fördel att sitta nära någon som är halvt galen, men det är vi allihopa! (:
Och ni som känner mig vet ju hur jag kan vara, smått galen, full av djävulskap och kanske rentav jävlig ibland ;) Och jag har goda affärsvisioner, inte sant?!
 
Händerna upp i luften.
Pannan mot baren, nu spränger vi taket.
Hamnar i himlen, där änglarna gråter.
Stan är vaken, allt är förlåtet älskling!
Händerna upp i luften.
Vi ska bli fulla, livet är meningslöst.
Vem bryr sig?
Natten är vacker, du är som natten.
Och jag är en vinnare igen.
-Petra Marklund

Jag har aldrig någonsin dränkt sorgerna med sprit, jag kan däremot erkänna att det varit nära, men nu ska vi bara ha kul !  Inga sorger!
Jag skiter i hur bakis jag kommer vara på söndag,  för engångsskull så ska vi tillsammans ha roligt :) :)
 
Nu måste jag sova, natten börjar gå mot morgon och i morgon är det dags för en ny dag, nya tag, nya andetag och en nedräkning har påbörjats.
Med detta vill jag vända blad och låta bläcket spridas över sidan, det finns ett nytt kapitel att läsa, hänger du med?
 
Go'natt folket! :)
 
 
Händerna upp i luften!
 
 
Hoppa hulle, nu kör vi! :D:)