/ Allmänt /

Lördag

Idag var det en sån där dag när det mesta har gått segt och en del halvt snett. Idag kom jag och tänka på hur bra man eg kan ha det på jobbet, en liten kommentar via chatten på jobben och voilá så har jag fixat fram världens bästa kollegor! Otroligt, relationerna mellan kollegor har aldrig varit viktigare än nu, och det är skönt att jag har människor jag kan vända mig till i alla sorts frågor! :)
 
Att dom precis som jag har ett mål med sin kropp gör mig inte ledsen direkt, ensam är vi inte stark men tillsammans klarar vi allt, inte sant? :)
Det roliga är att en del kollegor även läser min blogg här, vi kämpar tillsammans, både privat och på jobbet.
Ibland är kanske inte livet det bästa, men en dunk i ryggen av er gör livet så mkt bättre! ♥
Men framförallt, man står inte ensam :) Tack till er! Ni är fantastiska!!
 
Idag har jag iaf skickat in sista delarna i min ansökan om att göra om mitt arbetsschema. Ni som jobbar med mig vet vad det innebär rent praktiskt, så vi får se vad som händer :) Men jag lär må bättre, för som det är just nu så mår jag inte bra....
 
I kväll njuter jag av en god påse med godis, och ligger i soffan och bara smälter och kopplar av.
Btw brorsan är nere i härnösand och spelar ishockey och har vunnit en turné där!
Grattis Boppe! ♥ Storebror älskar dig, och storebror har något fint åt dig sen när vi ses igen! ♥

Fick äta hos mamma och pappa ikväll, hmm välja på en riktigt god middag eller äta ungkarlskäk? Inte svårt val där om jag ska vara helt ärlig+att sällskapet är bättre än en tom stol mittemot en själv :)
 
Avslutningsvis:
 
"Vänlighet betyder inte att man accepterar allt det andra gör"
-Dalai Lama