/ Allmänt /

Mindre bra träning

Tidigare idag skrev jag ett inlägg om att jag var trött, och nog i hela helvete har jag varit trött hela dagen. Trots detta så höll jag god min och kämpade mig igen all skit och även om hoppet bitvis var ute så slet jag vidare.
Dagen fortgick och jag fick t.om gå hem 1 timme tidigare, väl hemma var det bara att börja med maten och ordna med detta och sen raka vägen till min träning.
 
Fy fan så jävla dåligt allt gick, ingen energi, ingen ork ingenting! 1x6 på 80kg bänkpress och 3x8 med 25kg hantlar, inte min dag inte...
Jag skulle ha stannat kvar i sängen och sovit vidare, men nu har jag varit och tränat trots att det gick skit.
Ibland så kan man inte få allt, ibland får man kämpa i motvind och man får fan inte ge upp,
 
Snacka om att livet inte har gått min stig många gånger, jag har grinat, jag har hatat mig själv.
Det viktiga är att fan aldrig ge upp hoppet eller tron om något.
Jag vet att jag inte har gett upp bara för att det gått åt helvete idag, jag har så mycket framför mig, det gäller att inte se det negativa.
Jag ser det positiva, får jag lov?
 
I morgon kör vi igen.
 
Nu se lite film.