/ Allmänt /

Puuuuh!

Då var det färdigdansat och musiken har tystnat, men fy fan så roligt det var att bara dansa loss :) Me like alot! 
Vem har sagt att en jag inte kan ha roligt? Nog för att jag gärna dansat med en person men man kan inte få allt faktiskt, jag får väl se vad som sker.
Nej jag är ingen okänslig robot, jag har ett hjärta jag med... :)
 
Face it, jag börjar nog bli gammal och vem vet, kanske lite senil också?! Ja jag vet att jag inte ska lägga upp straffspark i öppet mål då det kommer att huggas men jag bryr mig inte ;)! Jag biter tillbaka vid senare tillfället :)
 
Nej mina vänner, nu ska jag lägga mig och läsa en bra bok, det sägs att litteratur gör en klok och smart, så varför inte testa på det ? :)
 
Hoppas ni alla har det bra därute, för jag har det jättebra här inne! :)
Om än lite kallt i sängen:):)
 
 
//J