/ Allmänt /

Semester innebär ledighet, men vad innebär ledighet?

Ja gud ändå, så mycket jag har funderat på detta nu när jag har min första riktiga semester på många många år :) Visst är det gode skönt att bara vara och ligga hemma och mysa i soffan till en bra serie, men jag hade gärna farit utomlands om min ekonomi hade pallat med detta.
 
I vilket fall som helst så blir det inget sånt iår, tar Thailand nästa år istället, siktar på 5 härliga veckor i landet i fjärran :)
 
I övrigt så är det väl inte så mycket på g just nu, en god vän till mig är tillbaka i stan och vi har hängt lite ikväll, att sitta och dansa i bilen till skitmusik är så oss! : D
 
Ja och nu strular min iphone...avstängningsknappen fungerar inte så bra, blir nog service på kräket snart....hur ska detta gå?!
 
Det får tiden utvisa, men nu ska jag kika vidare på SOA! Jag verkligen älskar den serien, började på säsong 1 vid semesterns start, nu är jag uppe på S5 och D1 av 7 möjliga= mycket glad Johan :D
 
Ha det bäst där ute!
 
Och ja, jag är fan bäst ;)