/ Allmänt /

Hemma en stund

Ibland kan det vara skönt att sluta vid lunch, vara ledig 5 timmar och sen jobba 4 timmar,  nu har jag en sån dag idag, ger ju extra betalt utöver min ordinare lön om jag säger så, visst bara 200:- extra för att jag gör det sen typ 180:- på ob. Men men, är man slav så är man!
 
Idag mår jag så otroligt bättre, en stor lättnad har infunnits sig i mitt hjärta, och jag tror det hjälpte att prata av sig lite med syster min.
Men se mig idag, ett stort :D på mina läppar.
Det som har varit i mitt förflutna är över, nu blickar jag framåt och går vidare.
 
Nu önskar jag er alla en riktigt bra dag!
 
Ha det gött därute! :)
 
 
Psssssssssssst.....det är ca -7 ute, dags att ta på sig mössa, men har bara 1 mössa och den får jag INTE använda, vill ju inte visa alla att jag har en bad hair day :) ;)!