/ Allmänt /

När hjärtat tillsist måste lättas

Ikväll så klarade jag inte av det här längre, det brast och jag kunde inte sluta gråta.
Jag satt och pratade med syster min, och jag kunde inte hålla mig längre.
Jag sa att hon är den bästa storasystern man kan önska sig och jag måste vara den sämsta lillebror som går att få.
Svaret från syster dröjde inte länge, hon älskar mig, hon älskar mig för den lillebror jag faktiskt är.
Det var då det brast för mig, jag kunde inte hålla mig längre, jag bara grät och grät.
När jag berättade för min syster att jag skurit mig själv med rakblad och en gång faktiskt försökt ta bort mig själv med sömntabletter så var det som att en stor sten föll i från mitt hjärta.
 
Det är bara några få människor som vet om det som hänt, några få som vet om den tragedi som har inträffat.
Min syster visste nästan allt, men inte riktigt, vissa saker ville jag inte berätta.
Men nu vet hon, och det bästa av allt? Trots att jag gjort saker och råkat ut för saker så är jag fortfarande hennes lillebror, och hon älskar mig.
Hur mycket tror ni jag grät när jag skrev ihop detta?
Och hur mycket tror ni jag växte?

Jag växte nog på samma sätt som när tältet mitt reses upp, dvs mycket :) Ingen sharpej hund där inte!
Jag hittade en video på mig själv från i somras, jag blir så äcklad av att se den!!!!! Men den kommer alltid finnas kvar, det är en påminelse om hur det kan bli ibland när man väljer att göra fel saker.
Snacka om att vara i fel kakburk med handen....!
 
 
Now hush little baby, don't you cry
Everything's gonna be alright
Stiffen that upper lip up little lady, I told ya
Daddy's here to hold ya through the night
I know mommy's not here right now and we don't know why
We fear how we feel inside
It may seem a little crazy, pretty baby
But I promise momma's gon' be alright
 
 
 
 
Jag glömmer aldrig
 
Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll.
Själv ska jag tillbringa tiden under täcket och försöka sova