/ Allmänt /

Dårfinkar och galenskaper

Telefonen plingar, och den plingar inte lite heller vill jag lova, kollegor och vänner som undrar om vi skall hitta på något. Just nu, här och nu så går det inte, jag har fått i mig gluten och det gör ont i magen, det kan jag lova! Nåja jag e inte bitter över detta.
 
Sista dagarna har jag hunnit ta mig en rejäl funderare på vad jag skall göra och hur det ska göras, beslutet är fattat och nu kör vi, skönt att jag iaf kunde reda ut privata problem med en viss person som tidigare sänkte mig så brutalt jävla hårt, var nästan som att få en dildo modell större i ***** :D
 

Har idag lämnat igenom ögonstenen jag fick låna av en polare, 204 pigga HK under huven gjorde att man snabbt var uppe i 150blås på 70väg...hehe antigen har jag blivit ett riktigt badass eller så är jag bara inte rädd om livet mer,  oklart på denna punkt.
Men troligen bara jävla gasglad kille som vill göra något annat med livet. Just nu sitter jag och planerar en riktigt stor grejj som jag vill och ska genomföra snart, vi får se vars vi landar!
 
Nu ska jag ta och kika på lite filmer på tuben.
 
Ciao Bella!