/ Allmänt /

Dags att släcka ner

Ptja, det är då dags att försöka få ett par timmar med sömn, jag är ganska slut känner jag, slutar inte sent i morgon som tur är :)
 
Jag vet inte , men ibland är ju bara allt upp och ner och så, idag är en sån dag när allt som är upp och ner verkligen är det, jag vet inte riktigt vad det beror på men jag har mina aningar.
 
Nu ska jag krypa ner med mitt hjärta i sängen, nej det rör sig inte om entjej men väl en iPad, en Rosalinda! :)
 
 
Jo juste , en kollega till mig undrade varför jag alltid är glad, oavsett om jag är trött eller pigg så är jag glad.
Jag hade ett enkelt svar till henne; Jag är den jag är, jag är den kille jag alltid har varit, och den killen skrattar, ler, hugger och biter ibland när tillfället bjuds, jag är mig själv! :)
 
Ni som råkat ut för mina små snapbacks vet vad jag pratar om, ni andra, ni är skonade :-)
Men jag menar aldrig något illa, det är bara sån jag är.
 
Vi ses väl, nu ska jag och iPaden Rosalinda lägga oss i sängen och lyssna på lite Spotify.
 
Sen ska jag drömma mig bort på molnen högt uppe i skyn och hoppas drömmen aldrig tar slut.
 
Eder.
 
Johan