/ Allmänt /

Förlust i TP

Fan, jag förlorade bataljen i TP, göra sig besväret att dra till örnäset för att sen förlora? Fuck....
Nåja, sällskapet var gött och även om Karin mfl saknades så var det trevligt att göra något jag inte brukar göra :)
Snart så är det dags för att utföra CS och en del COD, vi får väl se när det blir men utmaningen är accepterad :)
Nästa utmaningen är beach 2013, vi är ett par st som har gått ihop och bestämt lite saker, ni får se bilder senare iår ;)
 
 
I morgon fika med en mycket god vän som jag inte träffat på länge, men så är det när jag jobbar så mkt och hon jobbar minst lika mkt som jag gör. Jag överväger att börja trappa ner på övertidsjobbet, men det blir en senare fråga i livet.
 
Tänk vad ett mail kan göra en människa lycklig :)!
 
Nu NeTfLiXa ett tag :)
 
//Johan