/ Allmänt /

I mina egna tankar från förr

Ibland så sägs det att vissa saker här i livet påverkar oss mer än andra.
Ibland sägs det att vi människor kan hamna på väldigt konstiga stigar.
Jag hittade en textfil i min dator daterad till den 10juli -12. Jag ska säga att jag grät när jag läste den.
Så hemsk, så grym och framförallt, en johan som inte ens jag känner igen idag. Ni får läsa den, men inte ens jag blir glad av att läsa den.
 
"Det gör så ont, det gör så ont! jag hatar mitt jävla liv. Jag måste vara världens hemskaste människa och kille, jag hatar allt just nu.  . Jag önskar jag kunde försvinna från det här livet, jag önskar jag tog en överdos igen och försvann från livet, jag önskar att rakbladet skär djupare denna gång och tar död på mig, i mina sista andetag skall jag titta upp i taket och gråta och viska förlåt, sen finns jag inte mer. Jag vill inte finnas mer, jag vill inte andas mer, jag vill bara bort....Varför ska tårarna som rinner nerför min kind bränna som eld bränner mitt skinn? Varför ska inte jag kunna le igen? varför ska jag inte kunna vara lycklig.
Jag hatar mig själv, snälla, låt mig få försvinna till en plats där ingen kan såra mig, hata mig eller rentav älska mig.
Vem fan älskar en sån som mig....."
 
Sådär dåligt har jag faktiskt mått, det är otroligt vilken skillnad det är på mig nu och för 5 månader sen när detta skrevs, det är som att jag har hittat en annan stig att följa.
Att jag på den tiden blev skrattad i ansiktet av människor omkring mig, att det gick bra att kalla mig öknamn, och gud vet allt som hände pågrund av hur fet och olycklig jag var.
 
Det är inte kul att titta tillbaka på det idag, jag blir faktiskt ledsen över hur det varit.
Ibland undrar jag om det är så att jag som var väldigt överviktig inte hade rätt att vara en lycklig och glad kille?
Ett par kilo extra runt magen borde väl inte göra något. Yeah right det märkte jag ju.
Det som är bra nu är att jag är så jävla mycket gladare, jag tror på mig själv och framförallt, livet är inte jävligt längre, det är bara mindre jobbigt <3 :)
 
Nu fan ska jag göra annat :D:D
 
Vi ses väl.