/ Allmänt /

Så var netflixen sluuuut

Gahhhh! Att tiden ska gå så jävla fort när man tittar på bra filmer, nu har jag gått igenom 3st mycket bra filmer som jag gillar väldigt mkt! :)
Klockan är nu 5 på morgonen och här sitter jag och kan verkligen inte sova! Fattar inte varför det inte går, jag borde ju typ falla ihop av trötthet och bara sova? Men vafan vet jag, sängen är stor och halva sängen är tom, satans ensamhet!
 
Nåja, jag har ju mina nallar jag kan ligga och hålla om + stenarna, men vafan dom är ju kalla!!!! ♥♥
 
Nu kör vi en partylista på spotify, nu är jag igång och nu går jag inte och lägger mig i första taget!
Spin me right round, lets spiiiiiiiiin!
Btw Jag har skaffat lite LED lampor till sängramen, tyvärr så gör kameran bilden mkt ljusare än den eg är, men ni ser vad jag pratar om. Men ett behagligt ljus är det iaf!
 
 
 
Såhär vältränad är mitt mål att bli, det är en perfekt kropp, lagomt stor och perfekt definition av musklerna.
Snacka om att inte behöva skämmas när man går på stranden en vacker sommardag i en sådan form....
När man en gång har fått bita i det sura äpplet och levt i ett otroligt ohälosamt liv så ser man ju fram emot att vända detta, och leva i ett fantastiskt liv istället. Att drömma om något bättre är väl aldrig fel? :) :)
Inte i min värld iaf =)
 
Det är inte mitt fel att jag är som jag är, jag är Johan, jag kan inte vara någon annan, och ingenting kan få mig att ändra på mig själv.
Jag kan inte sluta vara snäll, jag kan inte sluta vara den jag är född till att vara, och jag kommer aldrig förändra mig själv.
 
Natten är ung, låt oss fortsätta :)
 
Ses.