/ Allmänt /

Dyngsur kille

Okej
Det skall erkännas direkt, dom sista dagarna har vi haft fantastiskt väder här i stan, typ 34grader varmt och jag lovar, det är gode varmt.
Men idag, och givetvis denna fantastiskt fina dag så skulle himlen öppna sig och göra mitt liv till ett något blötare liv.
Ja jävlar vad blöt jag var när jag klev in innanför dörren, vattnet verkligen rann om mig.
Det här var värre än när jag fick vatten i ansiktet när jag låg och sov i soffan, inga namn nämns men du vet vem du är som var skyldig till det illdådet...
 
Ikväll har jag då varit på porsön med gänget och umgåtts och haft det kul , jag är då gode glad att jag har vännerna jag har, synd bara att Anton inte kunde följa med, vore komplett då! :)
 
Idag fick jag ett sms som gjorde att jag höll på sätta kaffet i halsen.
Min älskade syster meddelade mig att min älskade lillebror hade segat ihop på fotbollsträningen och nu var förd till sjukhus. I detta ögonblick så stannade mitt liv i total revy, har min älskade bror dött?!
Efter mycket om och men fick jag tag på mamma,  brorsan var vid helt liv och mådde bra men dom behåller honom över natten och tar prover och kollar allt.
Jag behöver ju inte säga att jag gick hem 2 timmar tidigare den dagen då jag verkligen blev orolig och ledsen.
Jag hann komma in innanför dörren och sen brast det, inte för att jag mår dåligt, utan för att jag var orolig för min bror.
Inte roligt, i morgon kommer lillskrutten hem och då ska jag dit och hålla om han, jag älskar han mer än allt annat <3
 
Nu ska jag sova.
 
Ny arbetsdag i morgon.
 
Ciao