/ Allmänt /

Livet går vidare

Hej på er alla! Det var ju ett tag sen sist jag skrev här på bloggen. Jag kan bara beklaga att min update kommer så förbannat jävla sent, men dels så har jag inte vetat vad jag ska skriva om och sen så har jag behövt "vårda" mig själv lite grann för att kunna må bättre igen och bli en glad människa igen. Att jag sen på kuppen får kasta ut den ena idioten efter den andra ur mitt liv skiter jag fullständigt fan i. Idioter hade jag gått om men nu är de ingen kvar iaf! Nog om det. Nu har jag äntligen börjat må bättre och mitt liv börjar te sig till vad det en gång har varit=) Under tiden jag inte har bloggat har det hänt mkt bra saker också och jag har gjort saker som gör mig glad och lycklig igen :) En av sakerna som hänt är att jag faktiskt har fått jobb! :)! Jag ska börja den 14dec och jobba till och börja med 6månader, sen hoppas jag på helt fast jobb. Det är helt underbart:)! Nu ska jag vara social med tv;n en stund hade jag tänkt:) Hoppas ni alla har det riktigt bra, take care:)


P.S




Johansdag har bytt kostym lite grann till en mer mjuk sida i väntan på egen utvecklad design:)


Lyssnar på: Godsmack-I stand alone

//Johan- 3gången gillt hoppas jag=)


#1 / / FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!:

sv; Ingen fara :D

Det är bra, själv? :)



Tack så mycket! :D