/ Allmänt /

Äntligen en ny dator!

Hejsan hejsan allihopa:)! Så sitter jag här och nu kan jag ÄNTLIGEN blogga ordentligt:) Min gamla trotjänare gav upp mer och mer och tillsist så var det ohållbart att använda den tillnågonting=) Men nu är jag här iaf:D:)!  Så numera kommer de komma en uppdatering minst 1 gång om dagen iaf:) Håller jag inte det löftet kommer jag dansa naken utanför polishuset istaden :D:)!

Men nog om det, ikväll är syster och hennes pojkvän här på middag, vi har ätit god middag iform av tacos, mums mums:D Så nu e jag mätt och glad:)! Jag funderar på vara social med dom nu men jag vet itne:) Jag hoppas att alla ni får en riktigt bra lördag :) Var tänkt att jag skulle festa igår men istället satt jag och sände radio och var på skype och pratade med lite kompisar=) kul sooom fan:O! Tack Ello:D<3

Hmm idag så gick jag och lade mig lite sent tyvärr så jag vaknade runt 15 typ, eller jag vet inte riktigt, fick sms, svarade på dom, somnade om och svarade 30min senare typ:D:)!

Nej tv och film nu=) Vi hörs allihopa! Ps jag kommer svara på kommentarerna som jag har fått senare när jag får en minut över till det:)! Ha det så bra allihopa:D


Lyssnar på: Linkin Park- In the end

//Johan- STOLT ägare av en ny dator:D