/ Allmänt /

När allt kommer vid

God eftermiddag på er alla! hoppas ni mår bra och att ni njuter av livet=)  Kan börja med att min blogg precis fyllt 1 år för några veckor sen, kul!! :D Nu ska jag blogga om något som jag finner mindre...trevligt-.-

I dagsläget bor jag hemma hos mina päron pga att jag tidigare ej haft ordnad ekonomi. Nu har jag det fixat med fast jobb och jag tjänar tämligen bra. Nu är det enda problemet att jag inte orkar med situationen här hemma, Mamma tjatar och skriker som en jävla h*gga och pappa tar ju hennes parti tyvärr... Jag orkar orkar inte det här längre. Jag känner mig nästa bortglömd och bortstött ur det här livet samt familj. Det enda jag har att leva för är kärleken jag älskar över allt annat, men jag kan inte lasta henne med mitt problem längre.

Vars är orken? var är min lust att förändra och bry mig?
Frågar du mig så har jag tappat det på vägen dit jag är nu


Somedays i sit, staring out the window.
Watching this world pass me by.
Sometimes i think, there's nothin to live for, i almost break down and cry.
Sometimes i think im crazy, im crazy o so crazy, why i am here am i just wastin my time?
But then i see my baby, suddenly im not crazy.
It all makes sense when i look into here eye's


Sometimes it feels like the worlds on my shoulder, everyones leanin' on me.
Sometimes it feels like the worlds almost over, but then she comes back to me.

Är jag bortglömd? vad vet jag....-/-

//Johan