/ Allmänt /

Lördag kväll.

Hej.
Så är jag då hemma efter jobbet, har varit en helt okej dag idag faktiskt.
Har haft en coach med mig sista timmarna på jobbet, vi har diskuterat lite lösningar om hur jag skall kunna effektivisera försäljningen och den biten. Då jag verkligen kan sälja så ska jag försöka komma upp i 4000:- till i slutet av Juli.
 
Min pappa ställde mig en fråga som jag länge har funderat på, vad det ett bra byte att byta jobb som jag gjorde?
Efter snart 2 månader i tjänst på nya jobbet så kan jag konstatera att jag inte ångrar mitt val.
Jag trivs som fisken i vattnet, bra kollegor samt bra villkor och förmåner som jag har att jobba med. Att jag dessutom kan spara 3-5000:- varje månad gör inte saken sämre. Detta hade aldrig gått på det gamla jobbet då bilen kostar sina tusenlappar varje månad att ha igång. Så ekonomiskt så är det ett stort + i kanten samt att jag är hemma humana tider.
 
Nackdelarna då?
Ptja, jag har ju inte ett fast schema med exata tider hur jag ska jobba, vissa dagar så jobbar jag tidigt, andra sent, andra dagar är jag helt ledig och så, men hey det är inte så dumt! Och sen jobbar jag helg ibland åxå, får ju lite extra varje timme så :)
 
Nu ska jag vila en stund, är lite trötter av mig just nu.
Hoppas ni alla har det bra där ute.
Fick frågan om jag skulle gå ut och festa ikväll, men vi får se, är inte på det humöret.
 
 
//Johan-Gäspar sig i säng.