/ Allmänt /

Nöjd kille!

God morgon god morgon! :)
Eller god eftermiddag ska jag kanske säga, fy fan vad nöjd jag är just nu, det kan inte bli bättre än så här! :)
 
Det här med att byta jobb är ju ganska intressant tkr jag, när jag jobbade åt mitt gamla jobb så var det inte så bra betalt, ha ut 13' varje månad som skulle täcka allt, inte undra på att jag inte hade råd att ge extra fina saker eller göra roliga saker, så mycket man har velat men inte kunnat.....
Så bytte jag jobb och som jag bloggat om tidigare, snittlönen har gått upp med minst 3' extra varje månad vilket har gjort mitt liv mer drägligt! Går fort att spara till saker och det går lika fort att konsumera upp allt....hehehe... det finns en baksida med allt ;) :-)
Tur att jag inte har det som en kvinnlig kollega på jobbet, walking closet! Det är säkert grymt att ha detta men, nja inte min sak :-)
 
Otroligt, jag tog mig upp ur soffan, nu skall jag fortsätta med städandet :)
 
 
Vi ses snart igen bloggen :)