/ Allmänt /

Om roten till det onda går att finna

Det är inte ofta jag är mållös och det är verkligen inte ofta jag inte vet vad jag vill skriva om.
Men nu är jag i det läget att jag varken vill/ vet eller orkar skriva om så saker och ting.
 
Kära läsare, jag har återigen nått botten, och jag har slagit i stenhårt, och ni undrar säkert vad jag pratar om?
Jo det är väldigt enkelt; jag mår verkligen inte bra, jag mår dåligt, jag vaknar upp nästan varje morgon av att det är blött i sängen.
Och nej jag drägglar inte över någon/någonting utan det är mina tårar som jag gråter i sömnen som blöter ner kudden. Ni läste helt rätt, johan gråter, jag gör det! Jag gråter dag som natt...jag gråter ut den smärta som bränner mig så jävla långt in i mitt hjärta!
Jag har även upptäckt mina osynliga tårar, det är mina ögon som är lika blanka likt vattenytan när det är vindstilla.
 
Jag orkar verkligen inte hålla en falsk fasad uppe längre.
Jag har tappat allt grepp om allting, saker och ting går fritt fall, och jag har ingen fallskärm, det kommer göra ont när jag når botten.
Tid hos psykolog är beställd och snart får jag vara där, snart får jag hjälp.
 
Till mina vänner:
Anton, Malin, Raz, Emi, Hannah, Alexander, Emilia, Emma och många många många fler.
 
Jag älskar er av hela mitt ♥, jag älskar er som att ni vore min bror eller syster!
Jag älskar er för ni är det enda som får mig att faktiskt kliva upp på morgonen
För jag lovar, ni gör min dag.
Jag älskar min familj, jag älskar min syster, min bror, min mamma och pappa.
 
Just nu behöver jag fly min kos och bara vara borta ett tag.
 
I love u all !
 
God natt.