/ Allmänt /

Kan det här vara slutet

Kan det här vara slutet ? Bloggen har nu levt i ganska precis 7år, sista åren har jag inte alls varit intresserad av att skriva om mitt liv eller vad som händer, varför?

Det händer inte så mycket just nu, fabriken snurrar på som vanligt och samma eviga rutin varje dag.
Det enda som kanske är avvikande är att jag nu efter 4års ungkarlsliv har börjat prata med en tjej som faktiskt visar intresse och som jag helt klart är intresserad av , snygg som bara den och söt som socker , vi får väl se vad som sker ;)
 
Och som grädde på moset så började jag i februari månad att ta tag i livet med motion och kost. Det har gett resultat och nu har jag gått ner 19kg än så länge.
Jag har ett vagt minne av att en person klagade på mig och min vikt när denne lämnade landet för sitt "äventyr" - eat shit i say.
 
Nä fan jag ska ta och göra något vettigt av min lediga tid.
 
Peace.
 
 
//Johan