/ Allmänt /

Ska man skratta eller gråta ??

God morgon god morgon på er=) Har precis dragit i mig dagens första mål mat, nämligen FRUKOST:D Blev en tämligen enkel sådan bestående av lite fil och flingor:) I morse så var det dags för mitt möte hos AF gällande ungdomsgarantin. kl 9:15 började mötet och var avslutat 20min senare, TOTALT värdelöst för min del. Liksom fan ta arbetsförmedlingen, det är bara ett massa pladdrande hit och dit, fixa en rejäl arbetsförmedlare som underlättar för oss arbetssökande! Nej usch säger jag bara. Massa sjuka regler hit och dit, både inom AF och FK, må den blåa regeringen brinna i helvetet!.....Nog om det! Ikväll så är det dags för bio, jag och polarn ska gå se filmen om Michael Jackson, ska bli kul=) Men nu hade jag tänkt ta en powernap då jag är helt slut i skallen. Btw Igår kväll fick jag mig världens skratt när Malin satt och mobbade mig på msn:O! bara för att jag hade lite otur den dagen (A) :D

Nej nu till sängs=)

Lyssnar på: Flo rida- Low

//Johan-Arbetsförmedlingen goes low low low low
#1 / / Andréa:

Sv: Ja det är kanon här :D Själv då?

#2 / / felicia - hello kitty <3:

jag mår bra du själv ? :D

#3 / / Lia Gonzales:

hahhah roligt med en kille som bloggar ;d

#4 / / Lia Gonzales:

HHAHAHA

jo ni kan väl det ;) heeh..

det är bara finfint med mig lite tröttbara.. själv då?

#5 / / felicia - hello kitty <3:

vad bra, ska ut med en vän nu,

men ha det så gött så hörs vi ikv :D

#6 / / Andréa:

Sv: Härligt härligt :)

#7 / / linda:

sv; ja allt är bra själv?

#8 / / VivianN':

snygg header.

haft en bra dag?

kram viviann (:

#9 / / emma:

jodå den var bra tack ;) haft en trevlig kväll?

#10 / / Anonym:

Gubbe.. hur gammal är denne gubbe? Härligt, gjort något speciellt :) Haft det bra :) Godnatt! Hoppas du haft en bra dag :)

#11 / / Elin:

Sv: haha Ja jag kan säga att min fot är svullen och blå även idag :)

Har du en bra vecka?

#12 / / Rebecka:

Fattar inte vad som är så roligt med att en kille bloggar?