/ Allmänt /

Tröttttttttt

Äta jobba sova dö, så skulle jag kunna beskriva livet just nu :) Haha iaf om jag lyssnar på gyllene tider.
Idag gör det riktigt aj aj i kroppen. Smärtan i bröstmusklerna kan jmf med första gången jag var på gymmet efter ett långt uppehåll.
Visst så är det väl så att mina muskler har minne från den forna tiden när 100 armhävningar rakt upp och ner inte var ett problem, nu orkar jag knappat 20 ju! Men värt att veta är att jag har ökat på övningarna på bröstmusklerna från 1 övning till 2 övningar, det gör en del då det bygger lite mer volym/massa. Men som en kollega till mig sade, det får inte bli för mycket och inte för stora muskler, lagomt är bra :) Sen vill man ju inte se ut som ett kylskåp och röra sig som ett sånt heller......
Och ryggen då!? Ja herrejävlar, den är ju ännu värre med träningsvärken, voine voine...ryggskott-CHECK!
 
Idag efter jobbet så blev det något av vad jag kan kalla en spontan kväll, ut på krogen och dricka cider och sen ut på bio mitt i allt ihop, men så kan det gå ibland! ♥
 
Efter bion, hem i full snöstorm, ptja blåste nästan bort! :O Nu sitter jag här och kopplar av, skööönt som fan!
 
Nu njuta av netflix på iPaden!
 
Vi ses.