/ Allmänt /

Jag känner att jag sakta glider iväg

Shit
Det här är inte alls bra, och jag mår inte alls bra över allt som händer just nu. Jag drunkar och jag får mer och mer vatten i mina lungor just nu, det finns ingen ork, ingen energi, ingen vilja, ingen motivation till att fortsätta kämpa mer.
Jag kommer snart ta ett jävligt radikalt beslut som jag kan komma att få ångra, men min ilska, frustration håller på smälla av i en bomb som kan komma och riva min lägenhet.
Jag orkar inte hålla på såhär längre, jag har kämpat som en jävla idiot för att komma över detta, resa mig stark som en oxe, men jag orkar inte mer.
Alltid är det någon, alltid är det något som rövknullar mig och förstör mig och vad jag kämpar för att uppnå.
 
Det här är inte ett inlägg som jag vill skriva, men jag kan inte hålla mig längre. Det är blött här, tårarna rinner visst nerför kinden, hur gick det här till?


Ibland vill jag bara säga att jag skiter i det här, lämna landet och bara försvinna ett tag, men det är svårt ibland.
 
Jag har verkligen försökt, jag har pratat med en duktig psykolog som hjälpt mig på vägen, försöka förstå, acceptera det som varit, för det kommer jag aldrig kunna göra ogjort, jag kommer nog aldrig bli helt hel igen.
Ärren i hjärta och själ kommer alltid finnas där.
Likaså ärren på handlederna
 
 

Fader vår som är i himmelen helgat varde ditt namn
Tillkomme ditt rike ske din vilja
Såsom i himmelen så ock uppå jorden ge oss bröd ock idag
Och förlåt oss våran skuld
 
 
 
Vi hörs bloggen, önskar er en fortsatt trevlig dag, jag skall iaf ta och göra något vettigt.