/ Allmänt /

Tankar, funderingar, ilska, och kanske lite ensamhet?

Ibland så drabbas man av en sån satans olust att ens öppna blogg.se , ibland så drabbas jag av en sån illvilja av att läsa sms eller svara i telefon, antingen är det någon äcklig telefonförsäljare som skall försöka sälja saker eller så är det något annat som stör mig.
 
Fan livet, vad är livet? Handlar livet om att vara en ensam bitterfitta som bara sitter och klagar på mitt eländiga liv och hur jävla synd det är om mig?  Är gräset grönare på andra sidan??
Är mitt liv bättre om jag gör vissa saker?
Jag vet då att mitt liv inte är skit, jag lever ju fan ett riktigt kungligt liv!
Fan så mycket tankar som snurrar runt i kolan just nu...
Om jag bara skulle skita i vad andra tycker och tänker om mig, hur jävla bra skulle inte jag må då?
Fantastiskt bra skulle jag nog säga och gissa. Reich mir die hand någon därute?!
 
Just nu ligger jag under enorm press, jag skall pumpa ut 50timmar övertid på 5 dagar, jag har extremt mycket och göra, och det här har jag sagt och jag har flaggat för detta till mina vänner.
Trots detta så finns det en del människor som inte fattar att jag inte har tid att svara på sms, att jag inte kan svara när dem har ringt för 8e gången på kort stund. Snart kastar jag telefonen genom kontoret och hoppas den landar i något jävla hårt så den aldrig mer vaknar, vore dock slöseri på en skaplig telefon, funderar nog om där tror jag :-)
 
Ni som känner er träffade är träffade, ni andra kan lugnt simma vidare (logiskt va? ;) )

När jag sen har en lugn stund från jobbet dvs rast eller lurre så släpper jag allt och tar en nypa luft.
Annars kommer jag snart vara en knäckt människa i slutet av dagen, onödigt?! :O
 
 
Vänder ryggen emot spottloskorna som haglar? Beslutat fattat.
 

Ähhhhhhhhhhhhhh nu måste jag sova, ska upp på knappa 4 timmar, men jag varken bryr mig om att sova just nu, andra saker gör att jag inte kan sova.
 
 
 
Vi hörs väl snart igen
Och nej jag är inte bitter någonstans, bara less, ensam och inte sugen på att jobba i morgon, men det är en annan historia :-)
 
Godnatt :D