/ Allmänt /

Hoppsan! Dålig uppdatering

Blöööörk! Jisssses vad mätt jag är, helt sinnessjukt mätt man kan bli av en jävla riskaka med ost+smör på! Jag får börja taggar ner med dessa goda kakor, farligt goda ;) Värre än droger för fan! :O
Nej men som ni märkt så har jag väl inte varit hur aktiv som helst på bloggen sista dagarna, jobbar så otroligt mycket och är rätt trött på kvällarna så vet inte hur jag ska trolla fram 1timme till på dygnet, det bara går inte just nu! :)
 
Nåja i övrigt så går väl det mesta bra, träningen står dock helt jävla stilla , måste ta tag i det nu igen, svårt ibland när motivationen inte alltid räcker till och mycket är upp och neråt i livet (:
Fast någonstans gäller det ju att göra det bästa av det hela, och köra på! :)
Men nu mina vänner skall jag läsa mig in på lite fiberteknik och se om jag blir klokare på detta.
 
 
Bugar och bockar bjuder på en bild på min nya bilstereo :)
 
Klockren låt jag vet, men så blir det ibland :D
 
Ciao!