/ Allmänt /

Låt oss sväva iväg bland molnen

Låt mig sväva iväg bland molnen, högt, högre än jag någonsin varit i mitt liv.
mycket saker som händer just nu, både bra saker och väldigt dåliga också, den ena saken måste jag reda ut för att se vad som sker, Allting går inte att lösà direkt men vi får se, Tron är det sista som lämnar oss och jag vill ingenting annat än att det blir bra, men tufft när det ser ut som det gör, livet är roligt ibland:-)
 
nej jag har inte bloggat sista dagarna Och nej jag skiter iallt just nu. Som en kompis sade, dags att bli hög och bara glömma för ett tag.....på sista hemmafesten vi var på så hade jag så trevligt, gangnamstyle till sent in på natten , ett hett bastubad och mycket skratt, och även ett par tårar, ett rallarslaggis utan desslike utan för krogen och en dyr cola, yeah i love this....oO
 
 
Någonstans så är det tvunget att ske ett val, frågan är , vilket väljer jag Och vilken konsekvens får det? Det får framtiden utvisa.
 
 
Kanske dags att sova....
 
God natt
 
Jag används inte som en bricka i ett spel, det är jag som är själva spelet.
 
Ciao!
 
 
 
#1 / / .:

ja om du nu skiter i allting så förlorar du bara på det.