/ Allmänt /

Ah frihet och värkande kropp

Det gör riktigt ont idag vill jag lova, kroppen formeligen skriker efter att få vila, igår gick det inte att träna...smärtan var så extrem så jag valde vilodag
1dag till bara för att kunna mjuka upp kroppen lite mer, ett bra val känns det som idag! :)
Nåja, idag jobbar jag för ovanlighetens skull normal tid, dock så är jag forfarande inte förtjust i såna här pass, jag vill jobba sent!¨
Just nu sitter jag och väntar på att sluta för dagen, kanske får gå hem tidigare, vad vet jag? Jag kan ju bara hoppas på det.

Nej, jag sitter i en sits just nu som inte är rolig att hamna i och jag vill verkligen inte vara kvar i detta läge, men det ska nog gå att vända.

 

 

Vi ses väl senare.


 

#1 / / emilie persson:

NO DAYS OFF!!! Kämpa på!!! Träna inte bara muskler, varva med lite kondis med knäppis!!! :D

Svar: Jag försöker kämpa vännen, det är en tung period just nu, du kanske har nå bra tips på hur jag ska bli motiverad igen? :) :)Haha ja jag är knäpp, visste du inte det?! <3 :D:D:D:D
Johan