/ Allmänt /

Dags att tagga ner lite

Gäääääsp.
Jag är faktiskt ovanligt trött, och då menar jag trött.
Värsta känslan som finns är när du är trött men inte riktigt kan sova, du är nästan färdig för graven känns det som men ändå så kan du bara inte sova.
 
 
Jag hatar det här, jag kan bara inte somna in tyvärr, har ett par zopiklon kvar dock, kanske tar av det för att somna in..
Såhär går det när ditt liv och din dygnsrytm är så rubbad så kroppen inte vet hur den ska göra, och jag lovar följande: Börjar du 07:45 en dag, 13:40 dagen därpå, 09:15 nästa dag, 08:30 dagen därpå och slutligen 11:30 så blir du rätt rubbad mentalt, hjärnan hänger inte med helt enkelt och den där balansen som du annars har, ptja den är borta med vinden. Det är just därför jag ska byta schematyp, jag orkar helt enkelt inte vända upp på hela min tillvaro.
Då jag är singel så kan jag jobba sent varje dag, och sovmorgon till 10:30 varje dag är inte så dumt faktiskt. Men det handlar om att göra min tillvaro bättre, stabilare och framförallt, inte rubba den rytm min kropp försöker skaffa.
Jag får ta smällen att jag är hemma 23 varje kväll, i dont give a shit........
 
 
Nåja, nu ska jag fortsätta se lite film och hoppas att jag kan sova.
 
Någon social därute?
 
God natt! :)
 

"Man blir rynkig av att banta. Det är bättre att hålla skinnet spänt...."
....Hälsar Gunilla dahlgren