/ Allmänt /

Det här gick inte bra

Jag skulle sova, iaf försöka, kan dock inte sova, ögonen faller inte ihop oavsett vad jag gör.....
Vet inte om det beror på min utmärkta middag som jag lagat tidigare, den värmer ganska bra i magen känner jag, Thaigryta! Yam Yam! Kokosmjölk, kyckling, ris, glasnudlar+Curry mix, inte alls dumt, ett bra recept som jag fått ta del av.
 
Jag kan inte annat än vara mig själv.
Hur mycket ni än vill att jag är någon annan så går inte det
Jag är och förblir den kille jag alltid har varit
Glad, trevlig, social och full med djävulskap
Jag kan inte förstå allt, men jag kan givetvis försöka
Och går inte det, hjälp mig på vägen så jag förstår
Jag vill ingenting annat än att allt skall vara bra
Lova och svär att älska mig här och nu för den jag är
Så kommer jag älska tillbaka såsom jag är
 
 
 
 
 
Yam Yam!!!!!! :D Det går att ha dumle till allt ;) Fanns även med turkisk peppar:-)