/ Allmänt /

En skön comeback i gymmet!

Grymt! Jag säger bara jävla grymt! Jag har inte varit och tränat på ett tag pga sjukdom och lite för mkt jobb.
Idag så var det då dags att göra mig en comeback. Jag säger det direk och utan att ljuga, i morgon blir det en jobbig dag, ryggen är slut, bicep+bröst är helt färdig dom med. Nu ska jag bara bygga på med marklyft+knäböj sen så är nog mitt schema helt komplett :) Sen är det dags att börja ta mer promenader :)
Gaaaaaaaaaah!
Nu äta lite gröt som avslutning på dagen. Kul att jag får så bra stöd i det jag gör, tack hörrin! ♥
Bjuder på en bild från efter bicepträningen, jobbar med att få bort överflödigt fett på armarna, men sånt tar tid och sker inte på 1 vecka direkt...nej :) Lite "pump" på bilden men hey, det hör ju till.
Det viktiga är att ta det i långsamt takt, inte stressa och träna i det tempo som jag orkar.
Viktigt att komma ihåg med bilderna jag lägger upp, det är för att motivera, ge inspiration och viljan.
Allt går att förändra, alla kan om man vill.
 
 
 
Gröten kallnar! :D Måste kila =)
En sak som jag har upptäckt mer och mer i samband med att jag börjat träna och har kommit i form det är att jag på något sätt har blivit mer ödmjuk mot mig själv, jag ser inte illa på mig själv längre. Det är längesen jag tyckte om mig själv och faktiskt trodde på mig själv.
Det i kombination+en mycket gladare kille gör mycket!
 
Och jag kan meddela, gröten smakade rätt okej faktiskt! :)
 
'Cause sometimes you just feel tired,
Feel weak, and when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
And just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
And not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.
 
Till the roof comes off, till the lights go out
Till my legs give out, can’t shut my mouth.
Till the smoke clears out - am I high? Perhaps
I'ma rip this shit till my bone collapse.
Till the roof comes off, till the lights go out
Till my legs give out, can’t shut my mouth.
Till the smoke clears out and my high burn out
I'ma rip this shit till my bone collapse.