/ Allmänt /

Fredagnatt

Heej och god kväll på er alla!
Här sitter jag, ensam, tystnaden är total i lägenheten, det är kallt som satan och jag vet inte vad jag ska säga eller tycka.
Är jag en ledsen kille? Inte det minsta, men vafan, snälla, dammkaninerna i läggan håller mig inte direkt sällskap tyvärr, osociala typer d där :O ....
 
Här sitter jag då, en tung arbetsvecka är över. Jag har lite planer för vad som kommer ske snart.
Jag flyr snart min kos och jag kommer försvinna länge länge länge
Nåja, det blir ju en senare grej det :) Just nu fokuserar jag bara på min resa till södra sverige och försöker planera ihop den på ett bra sätt, men det är inte alltid så lätt som man kan önska, semestern måste jag också boka in....suck jag hatar sånt här, stressa hit och stressa dit, inte nog med att man får magsår av att stöta på en del individer via jobbet.
Jag är ledig i helgen, och jag lovar, jag skall koppla av så otroligt mycket så det finns inte ord för att beskriva det hela :) Nu ska jag fortsätta kika på netflix, inte dumt va?
 
Är du redo för att möta konsekvensen
Är du stålfast står du fast resolut
Kan det hända att du vandrat över gränsen
Kan det vara ett förhastat beslut

När klingan är dragen och kortet är lagt
Där ångern får verkan förgått
När domen har fallit, när ordet är sagt
Får syndaren sona sitt brott

Hör min varning
Lebensgefahr
Nu dansar på farlig mark när lystnaden dör
 
 
Ni får ha det så bra därute.
 
Ibland vore det bättre att jag inte såg saker och ting ur det perspektiv jag ser på det nu, men så är det väl att vara en övermogen frukt, det blir bara fel det här...
Om jag inte betyder något, om det jag säger är tomma ord när det är ord fulla med mening, vad har jag gjort för fel då?