/ Allmänt /

Ja...hur gick det här till?! Härdsmälta, ring 112!

Jag blir jävligt imponerad av mig själv, ja ni läste helt rätt! Jag, imponerad av mig själv?! Nu undrar ni säkert vad som har hänt. Jo det ska jag berätta.
En för mig tidigare "vän/bekant/ytlig vän" lade till mig på msn för ett par dagar sen, då jag inte kom ihåg vem det var så accepterade jag vänförfrågan på msn och började prata med människan, big mistake!
Vad jag inte kom ihåg var att den människan som lade till mig hade blivit raderad av en orsak vilket jag snart skulle komma ihåg varför hon blivit.
 
Efter att ha skrivit med mig i ganska precis...2 dagar så säger människan rakt ut att hon är kär i mig, liksom sakta i backarna och dra i nödbromsen,say what?! kär i mig för att jag har sagt hej och varit trevlig som jag alltid är?  Så jävla gullig och söt är jag absolut inte, och jag är ju bara mig själv...
Jissssses! Jag är en ödmjuk kille som faktiskt lyssnar och bryr mig om vad andra säger men det här blev ju bara löjligt jävla jobbigt.
Där kom även poletten ner och jag kom nu ihåg varför jag inte hade kvar kontakten med denna människa då hon sade samma sak när jag var ihop med min fd sambo. Därav att hon raderades fortare än fan själv..
2 dagars kontakt och redan kär i mig?? Dagens värsting det där helt enkelt! Jag förklarade snällt att det inte riktigt fungerar att bli kär i någon efter knappa 2 dagars pratande på msn, och framförallt, jag har ingen relation till människan på något sätt! men budskapet gick inte fram på något sätt,  hissen stannade på 50% nivå och högre kom den aldrig och ärligt talat, tror inte den någonsin kommer gå högre än den nivån hos den människan :)
 
Och hon undrar varför jag placerade henne på ignorelist ....
Jag älskar livet ibland, men det här, det tar priset , veckans pudel!!
Nej nu ska jag ta och blunda lite, men vilken rysare!
Men sånt här är verkligen inte roligt och det är ganska skrämmande hur en del individer återigen försöker med ett trick som gav ett rött kort och utvisning tidigare.
 
Det är dags att ta och rensa på msn igen känner jag... :)
 
Vilken pudel!!
 
 
Haha! Men vi ses allihopa och ha det bäst därute : - )