/ Allmänt /

Kloka råd är dyra....

Eller vad säger man? Är det verkligen så att bra råd är dyra och så? Jag vet ärligt talat inte, men ibland så funderar jag verkligen på om det är så.
Ibland så är det inte värt att lyssna på andra, vad vet jag?
 
Lyssna inte på mig, ger jag ett par kloka ord så är det ju bara för att jävlas och för att vara elak, coolt va?
jag är en elak motherfucker som bara är ute för att ta död på allt levande i min omgivning, ännu mer badass eller hur?!
Jag tog död på en vissen blomma, så jävla ond man ska vara för att ta död på något dött! :O
 
 
 
Eller vad tror du själv? Tror du jag är en sån kille? Tror du inte jag kan älska någon?
Eller är det kanske så att jag har ett gigantiskt hjärta och alltid är snäll och ställer upp och vill alla väl.
Kanske älskar med det som kallas hjärta också?
Men slit för fan inte ut det och stampa på det, då kommer jag bli en elak jävel...
Ond korp!!
 

Men jag är snäll, jag lovar, ni som känner mig vet vad jag vill och vad jag tkr om dom som betyder något i mitt liv.
Och er vill jag aldrig något illa, aldrig och åter aldrig! Love u all! ♥
 
Nu ska jag iaf njuta av 2 dagar med ledighet, tänker inte lyfta mig ur soffan, skall ha det så jävla skönt och bara mig själv.
 
Äntligen, friheten är här, 10dagar med jobb har nått sin ända!
 
Nu väntar netflix, lite CS och i morgon ska jag tvätta och storstäda :)
 
Vi ses väl någon gång i framtiden.