/ Allmänt /

Runda på stan avklarad och övrigt problem löst

Gäääääsp! God eftermiddag alla läsare! :)
Har precis kommuit hem från stan, var ju som sagt och tog en fika med en god vän idag, sist vi sågs var på oleary's i september månad, så det var ju ett tag sen :) Hennes första kommentar efter hej var följande "Det syns att du gått ner i vikt" . Kul att få höra såna saker :)!
 
Nåja vi satte oss på ett café och jag beställde en kaffe+bisqvie (stavning?) sen satt vi och surrade bort 1 timme, det har ju hänt mkt sista 3 månaderna, kul att veta att alla lever och mår bra iaf :)
Sen har vi gått på stan och kollat på lite övriga saker, jag var och kollade på en ny halskedja, kostade 1500:- för den jag hittade, men den var så pass fin och jag gillade verkligen så vi får väl se om jag köper den eller inte.
Men 1500:- är  ju ändå 1500:- och det är ju ingenting som bara kommer fram hur som helst.
 
Nu ligger jag på soffan, halvt utslagen, halvt död men framförallt, jag är glad.
 
It's time.
 
 
Nu vila ett tag, sen laga mig en god fredagsmiddag iform av lövbiff+klyftpotatis :-)!
 
Vi ses väl senare och ja, jag är fortfarande social trots att jag halvsover, sover alltid med ena ögat öppet =)
 
 
Eder Johan