/ Allmänt /

Så mycket tankar, så många planer, så lite tid

Tjabba tjena hallå!
 
Ibland känns det som att dygnet har för få timmar, ibland känns det som att jag inte hinner göra det jag skulle vilja göra och jag hinner inte alltid heller, men hey, det är väl så ibland antar jag.
Jag vet inte, men vi får väl se vad som händer. Men jag är iaf klar med omstruktureringen i vardagsrummet, väntar på att få tag på ett släp så jag kan kasta ut 2 överflödiga skåp som inte gör någon nytta +ev nå skräp från förrådet.
Men tiden är det jag saknar ;)

Ikväll har jag faktiskt hunnit med lite roliga saker dock, har varit med Arvid och Anton, tyvärr kunde inte Karin medverka denna gång men det får väl bli nästa gång då :-)!
Nåja mamma och pappa bjöd på grillad kyckling med ris till, så jävla gott+apelsinglass, YUM YUM, sen blev det en snabb vända hos syster och hennes kille för lite snabbfika och sen bara sitta och prata om en del saker, tyvärr även en del allvarligare saker involverad i detta men som vuxen så får man ta det helt enkelt. LOL fick en sjuk infallsvinkel, om jag kasta ut soffan och ersätta med 3st biofotöljer så skulle det vara komfort i världsklass! Dock skulle jag vara minst 15000:- fattigare på kuppen, men jag ska ju ha roligt jag med :) Och som Tony föreslog, 60" TV, inte riktigt det va? :)
 
 
Nu tänkte jag vara vuxen igen, dags att lägga sig och läsa en bok och fundera lite :)
 
Ses alla läsare.
 
Ha det bäst därute!♥